top of page

הכוחות הנסתרים שמשפיעים על הזוגיות שלכם: גלו את הקסם של השדות המורפיים

couple

איך שדות אנרגיה משפיעים על הקשר הזוגי שלכם


האם אי פעם הרגשתם שאתם חוזרים שוב ושוב על אותם דפוסי ריב בזוגיות שלכם? האם אתם מרגישים שמשהו לא מוסבר מפריע לקשר שלכם? התיאוריות של תהודה מורפית ושדה מורפוגנטי יכולות להציע הסבר מרתק ולפתוח דלת לשיפור משמעותי במערכת היחסים שלכם.


מה זה תהודה מורפית?


רופרט שלדרייק, מדען חוקר, פיתח את תיאוריית התהודה המורפית. הוא מציע שיש שדה אנרגטי בלתי נראה שמחבר בין אנשים ומאפשר זיכרון או ידע קולקטיבי שניתן לגשת אליו לאורך דורות. במילים פשוטות, ההתנהגויות, הרגשות והחוויות שלנו משפיעים על אחרים, אפילו אחרי שנים רבות.


דמיינו שהרגשות שלכם מהדהדים, כמו גלים במים, ומשפיעים על הסובבים אתכם. כך, הרגלים ותגובות רגשיות מסוימות יכולים לעבור מאדם לאדם, ולהשפיע על ההתנהגות של כולנו.


מה זה השדה המורפוגנטי ואיך הוא משפיע על הזוגיות שלכם?


ברט הלינגר לקח את הרעיון של שלדרייק ויישם אותו על מערכות יחסים משפחתיות. הוא גילה שמשפחות קשורות על ידי שדה אנרגטי בלתי נראה שמכיל את ההיסטוריה, הרגשות והגורלות של בני המשפחה לאורך דורות.


השדה הזה משפיע על ההתנהגויות והדפוסים הרגשיים שלנו בזוגיות. בעיות שלא נפתרו בעבר עלולות להשפיע עליכם היום, לגרום לקונפליקטים ותגובות רגשיות עזות.


איך קונסטלציה משפחתית יכולה לשפר את הזוגיות שלכם?


קונסטלציה משפחתית היא שיטה טיפולית שעוזרת לחשוף ולטפל בדינמיקות נסתרות בתוך המשפחה שמשפיעות על הזוגיות שלכם. בטיפול, אנו משתמשים בנציגים או חפצים כדי לייצג בני משפחה ולגלות את הקשרים הנסתרים שמשפיעים עליכם.


מנחה הקונסטלציה עוזר לחשוף נאמנויות נסתרות, טראומות לא פתורות ואמיתות מודחקות. התהליך מאפשר הכרה בבעיות ועבודה לפתרונן, ובכך משנה את האנרגיה בשדה המורפוגנטי של המשפחה ומביא לשינוי חיובי בזוגיות שלכם.


איך השדות המורפיים משפיעים על הזוגיות שלכם?


בעיות בזוגיות לא תמיד נובעות מכם או מבן/בת הזוג שלכם. לעיתים קרובות, הן מושפעות ממשברים משפחתיים לא פתורים. הבנת הקשרים הבין-דוריים וההשפעה שלהם עליכם תאפשר לכם לפתח אמפתיה, הבנה ופתיחות לשינוי.


איך ניתן לשפר את הקשר הזוגי שלכם?


בקונסטלציה משפחתית נוכל לעזור לכם לזהות את הקשרים הבין-דוריים שמשפיעים על הזוגיות שלכם. יחד, נוכל לעבוד על ניתוק ממעגלים לא בריאים ולבנות דרכים חדשות ובריאות יותר להתייחס אחד לשני.



סיכום: עוצמת הריפוי של הקשרים המורפיים


ההבנה של תהודה מורפית ושדה מורפוגנטי יכולה לפתוח דלת לריפוי והבנה עמוקה יותר של הזוגיות שלכם. בעזרת קונסטלציה משפחתית, ניתן לחשוף ולטפל בקשרים הנסתרים שמשפיעים עליכם וליצור שינוי חיובי ומשמעותי במערכת היחסים שלכם.


אם אתם מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לשינוי וריפוי, טיפול זוגי מבוסס קונסטלציה משפחתית יכול להיות הדרך לעזור לכם להשיג זאת.



 

סיון אבני - טיפול זוגי בשיטות הקונסטלציה המשפחתית והמובחנות, בקריית טבעון ובאופן מקוון.

share blog

Kommentare

Mit 0 von 5 Sternen bewertet.
Noch keine Ratings

Rating hinzufügen
Anchor 1
bottom of page